Regulamin strony internetowej firmy Panstaff

Definicje

  1. Administrator – firma Panstaff, z siedzibą Gen. Lucjana Żeligowskiego 3/5, 90-752 Łódź, Polska odpowiedzialna za zarządzanie i przetwarzanie danych osobowych Użytkowników.
  2. Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 1 RODO.
  3. Przetwarzanie danych osobowych – operacje lub zestawy operacji wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, przechowywanie, organizowanie, modyfikowanie, udostępnianie czy usuwanie.
  4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
  5. Strona – serwis internetowy prowadzony przez firmę Panstaff, dostępny pod adresem [adres strony].
  6. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze Strony, w tym przeglądająca treści oraz kontaktująca się za pomocą udostępnionych formularzy.

 

§1. Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej prowadzonej przez firmę Panstaff, zajmującej się zatrudnieniem cudzoziemców w Polsce oraz innych krajach Unii Europejskiej.
  2. Właścicielem i administratorem strony internetowej jest firma Panstaff, z siedzibą Gen. Lucjana Żeligowskiego 3/5, 90-752 Łódź, Polska.
  3. Kontakt z administratorem możliwy jest poprzez e-mail: R[email protected]
  4. Korzystanie ze strony oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

§2. Zakres usług

 

  1. Strona internetowa służy do:
    • Informowania o usługach świadczonych przez Panstaff;
    • Umożliwienia kontaktu z firmą za pomocą formularzy;
    • Publikacji informacji dotyczących zatrudnienia cudzoziemców w Polsce i UE.
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do aktualizacji treści oraz funkcjonalności strony bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników.

 

§3. Obowiązki użytkownika

 

  1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze strony zgodnie z prawem, niniejszym regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
  2. Zabronione jest:
    • Wprowadzanie treści niezgodnych z prawem;
    • Podejmowanie działań mających na celu destabilizację działania strony.

 

§4. Odpowiedzialność

 

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby treści na stronie były aktualne i zgodne z prawdą.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za:
    • Szkody wynikające z nieprawidłowego korzystania ze strony;
    • Czasowe przerwy w dostępności strony.